Chtěli byste blíže nahlédnout do života těchto tajemných tvorů? Zamyslet se nad tím, co dělá netopýra netopýrem, a čím se liší od ptáků? Na vlastní kůži si budete moci vyzkoušet, jaké to vlastně je takovým netopýrem být a co všechno musí během roku řešit.
Blíže se zaměříme na období roku, ve kterém se na program dorazít
Popis programu |
Povídání o životě netopýrů spojené se zážitkovou hrou a výtvarnou dílnou | MŠ, ZŠ I, ZŠ II | 90 min |
|
Chtěli byste blíže nahlédnout do života těchto tajemných tvorů? Zamyslet se nad tím, co dělá netopýra netopýrem, a čím se liší od ptáků? Zkusit si nějaké takové exponáty najít i u nás v muzeu a dozvědět se, jaký vztah k nim měli lidé v minulosti? Na vlastní kůži si budete moci vyzkoušet, jaké to vlastně je takovým netopýrem být a co všechno musí během roku řešit. Blíže se zaměříme na období roku, ve kterém na program dorazíte. Program je přizpůsobený věku účastníků. |
|
MŠ |
Oblast: Dítě a svět Výstup: Účastníci si vytvoří povědomí o vlastní sounáležitosti s živou přírodou, o širším přírodním prostředí s jeho rozmanitostmi a proměnami a jeho vztahu ke každodennímu životu dříve a dnes.
|
|
1. stupeň ZŠ |
Oblast: (Prv) Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody, Lidé a čas Výstup: Účastníci chápou vliv střídání ročních období na proměny přírody. Jsou schopni popsat druh vyskytující se v jejich regionu a jeho vztah s ostatními organismy, případně vliv člověka na změny v jeho populacích. Prozkoumají roli netopýrů v lidové slovesnosti.
|
|
2. stupeň ZŠ |
Oblast: (Př) Přírodopis – Biologie živočichů, přesahy: Literatura, Dějiny kultury, Výtvarná výchova Výstup: Účastníci jsou schopni popsat stavbu těla daného druhu a objasnit způsob jeho života. Umí porovnat vybrané skupiny živočichů mezi sebou a určit jejich rozdíly. Také si připomenou, v jakých uměleckých a literárních dílech se už s vyobrazením nětopýra setkali a jakou roli tam hrál.
|
|
 |
|
Objednávkový formulář |
|