Hlavní obrázek
Home
Tečka
Volná místa
Volná místa

Výběrové řízení na místo RECEPČNÍ / POKLADNÍ

Co požadujeme:

  • vzdělání SŠ (s maturitou)
  • aktivní znalost cizích jazyků (anglický a německý jazyk nutností, polský jazyk výhodou)
  • uživatelská znalost PC
  • technická zdatnost (ovládání EZS, EPS a dalších systémů, proškolení zajistíme)
  • práce na dvanáctihodinové směny, včetně víkendů a svátků
  • hmotná odpovědnost (prodej vstupenek, zboží)
  • příjemné vystupování
  • komunikace s lidmi
  • samostatnost


Co nabízíme:

  • práce na částečný úvazek
  • smlouva na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou
  • možnost osobního ohodnocení
  • práce v příjemném prostředí kulturní instituce
  • 5 týdnů dovolené (na celý úvazek), stravenky, volné vstupy do partnerských muzeí a galerií a dalsí zaměstnanecké benefity


Platové zařazení:

  • 7. platová třída - 21.800 Kč až 27.260 Kč (dle praxe) v případě celého úvazku
  • možnost osobního ohodnocení


Termín pro podání přihlášek: 17. 9. 2024

Nástup: 1. 12. 2024

Přihlášky zasílejte e-mailem na kontaktní osobu Helena Novotná.


 

Severočeské muzeum v Liberci, příspěvková organizace vypisuje výběrové řízení na pozici Specialista marketingu, grantový referent
Nástup možný ihned. Zájemci o práci mohou zaslat životopis na adresu: helena.novotná@muzeumlb.cz a to 2. 2. 2024.
Po tomto datu bude zájemce pozván k výběrovému řízení.
Hledáme partnera do týmu, který nám pomůže spoluutvářet a budovat pozitivní image muzea a zároveň je natolik flexibilní, že si poradí i s grantovou agendou. Nabízíme pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení, jednosměnný provoz, pružnou pracovní dobu. Počet pracovních hodin v týdnu 40. Dovolená 5 týdnů v roce. Mzda se odvíjí od platových tabulek státních zaměstnanců a délky praxe uchazeče, možnost osobního ohodnocení. Benefitem je práce v ojedinělém kulturním prostředí, stabilní tým zaměstnanců, možnost osobního rozvoje a seberealizace, možnost zavedení nového funkčního systému v oblasti marketingu muzea, práce s novým vizuálním stylem muzea.
Náplň práce:
Pracovní činnosti / specialista marketingu
Realizace marketingových aktivit, vytváření optimální marketingové strategie
Tvorba marketingového plánu, analýza návštěvnosti, monitoring trhu, vyhodnocování efektivity marketingových činností
Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv, realizace Public Relations
Komunikace s marketingovými odděleními partnerů muzea
Vyhledávání příležitostí pro propagaci muzea
Prezentace organizace na sociálních sítích a aktualizace zveřejňovaných informací (IG, FB)
Správa - aktualizace webových stránek
Příprava a realizace aktivit pro zvýšení návštěvnosti a zvýšení povědomí o značce
Pracovní činnosti / grantový referent
Aktivní vyhledávání grantových zdrojů vhodných k financování vědecko-výzkumných a výstavních záměrů.
Pomoc řešitelům s průběhem realizace projektů - asistence při přípravě projektových žádostí
Kontrola průběžných a závěrečných zpráv, komunikace s poskytovatelem podpory
Co požadujeme:
Vyšší odbornou školu v oboru, nebo SŠ vzdělání s maturitou ekonomického směru. Vysokoškolské vzdělání v oboru výhodou.
Praxe v oboru výhodou.
Znalost kulturního prostředí výhodou.
Komunikační, organizační a manažerské schopnosti
Samostatnost, profesionální přístup
Aktivní budování image organizace
Kreativní myšlení
Znalost sociálních sítí a jejich aktivní užívání (Facebook, Instagram)
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Znalost anglického jazyka (schopnost porozumět zadávací dokumentaci a vést základní korespondenci v AJ)